Denizli Büyükşehir Belediyesi, personelin sosyal kaynaşmasını artırmak için Birimler Arası Futbol Turnuvası düzenledi. Açılışını Başkan Bülent Nuri Çavuşoğlu’nun yaptığı turnuvada 30 takım ve yaklaşık 450 personel mücadele edecek. Turnuva, dostluk ve fair-play vurgusuyla start aldı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, personelin sosyal kaynaşmasını artırmak ve kurum kültürünü güçlendirmek amacıyla Birimler Arası Futbol Turnuvası düzenledi. Turnuva, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen açılış programıyla başladı ve 30 takım ile yaklaşık 450 personel katıldı. Açılış etkinliğine Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, daire başkanları, idari amirler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve aileleri katıldı. Tüm takımlar sahada yerlerini aldıktan sonra turnuva, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla start aldı.
Başkan Çavuşoğlu, yaptığı konuşmada turnuvanın bir spor organizasyonu olmasının ötesinde büyük bir aile olmanın göstergesi olduğunu ifade ederek, amacın birimler arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek ve sosyal kaynaşmayı sağlamak olduğunu belirtti. Ayrıca, birlikte çalışarak büyük kazanımlar elde ettiklerini vurguladı.
Açılış maçının ilk vuruşunu Başkan Çavuşoğlu gerçekleştirdi. Turnuva, yaklaşık bir buçuk ay boyunca sürecek ve personelin motivasyonunu artırmanın yanı sıra spor ve dostluğun güzel bir örneğini sergileyecek.
#Denizli #Büyükşehir #turnuva #futbol #personel #sosyal #kaynaşma #kurum #kültürü #spor #açılış #Başkan #Bülent #Nuri #Çavuşoğlu #takımlar #iletişim #fair-play #dostluk #kardeşlik #
Bültene Katılın
Bülten Bilgisi
Yorum bırakın