Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası coşkuyla başladı
Denizli Büyükşehir Belediyesi, personelin sosyal kaynaşmasını artırmak için Birimler Arası Futbol Turnuvası düzenledi. Açılışını Başkan Bülent Nuri Çavuşoğlu’nun yaptığı turnuvada 30 takım ve yaklaşık 450 personel mücadele edecek. Turnuva, dostluk ve fair-play vurgusuyla start aldı.